23 maart 2007

Dat heet dan gelukkig zijn...

Ken je dat? Dat gevoel van geluk dat zo overweldigend is, dat niks ter wereld er meer toe doet.
Zaaaalig is dat.
Telkens ik naar mijn twee mannetjes kijk, heb ik dat gevoel. Als ik 's avonds nog even in hun bedjes kijk voor ik zelf ga slapen en die mooie engelengezichtjes zie dromen en 's morgens als ik ze uit hun bedjes haal, en ze mij begroeten met hun allermooiste lach.
De armpjes van Aiken die zich naar mij uitstrekken telkens hij een knuffel nodig heeft. Het gezichtje van Iben dat helemaal opklaart als je boven zijn wiegje gaat hangen.
Vandaag las ik volgende uitspraak: "Een kind neemt een plaatsje in in je hart waarvan je niet wist dat het leeg was."
Ik kan het niet beter verwoorden dan zo...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Jullie hebben echt wel alle reden om gelukkig te zijn. Wat een twee prachtige schatten. Ik zou zeggen: "Geniet er maar met volle teugen van..."
Vele groetjes,
Sylvie

Anoniem zei

Geniet er inderdaad van, want ze zijn zo vlug groot. Dat is een enorm cliché, maar het is wel de waarheid. Ik herinner mij nog de eerste fruitpapjes, de eerste pogingen om te kruipen of stappen, ... alsof het gisteren was. En binnen een paar maanden worden ze al 6 en 8 jaar. In september heb ik geen kleuter meer maar wel eentje in het derde en eentje in het eerste leerjaar. Het vliegt voorbij (om te eindigen met een ander reuzegroot cliché!).

Anoniem zei

Eindelijk heb ik alles gelezen.Prachtig , wat mama Charlotte over haar twee prinsjes weet te vertellen Zij is zo gelukkig en papa Filip natuurlijk ook.Wij volgen onze kleinkinderen van op afstand en zijn ons er van bewust dat ze het opperbest doen.Geniet verder van jullie gezinnetje en hou dat geluk srevg vast.Oma en opa.

Unknown zei

Allemaal goed en wel, maar het publiek wil foto's van die schatten! Dus als ge nog goeie foto's liggen hebt (recentelijk geen glijbaan gekocht voor Aiken? HINT HINT :), derop zetten die handel. Dat ze allemaal kunnen zien wat voor een Casanova mijn petekind aan het worden is. Ben er zelf nog niet helemaal goed van. En dat kan bijna lezen! Wijs naar een 'A' en wat zegt ie? 'A'! En dat met andere letters ook! Knap en slim, somebody's gonna have a lot of fun in his life...