27 november 2007

Nog een leuke foto!

Benieuwd hoe vaak ons blog bezocht wordt!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele dikke proficiat voor jullie alle4!
Peter en Jolijn

Unknown zei

omg omg omg. Leuke manier om zo'n aankondiging te doen. Ik dacht eerst dat het de sluiting van een riem was en dan had ik zoiets van "ja waw geweldige foto! Not." Anyway! Proficiat! Veel vis en groentjes eten, verhoogt de kans dat ik ook es een nichtje heb! =D

V

P.S. als ge geen vis lust: da werkt toch nie ze. Gene stress.

Anoniem zei

PROFICIAT! Fantastisch gewoon!

Anoniem zei

Wow! Proficiat! Jullie zijn niet te volgen! ;-)

Jes

Anoniem zei

Jíííííhààààà!!! Proficiat!
En voilà zie, nog een blogreactie erbij...

Kus van Joke en Tijs

Anoniem zei

Proficiat!! Een derde kapoen op komst!! En ik duim samen met nonkel Vinny voor een nichtje ;-))

Anoniem zei

PROFICIAT!
Weer een speelkameraadje erbij voor Aiken en Iben!

Anoniem zei

Proficiat voor de derde keer. De champagne volgt.Alle goede dingen bestaan uit 3.Indien het een meisje is, zou dat prettig zijn.Een kleindochter, wat betekent dat? In ieder geval zien we hen alle drie even graag.Oma voor LeoPol.

Benedicte zei

Ik dacht ook aan een ceintuur, maar dan: waw! wat een leuk idee!
Jongen of meisje, doet er niets toe vind ik. Voor de jongens blijft het allemaal even leuk, zoveel kindjes op een rij. Hopelijk worden het allemaal dikke vriendjes en blijven jullie het evengoed doen! Dikke bravo!

Anoniem zei

Ben een beetje aan de late kant, maar toch een superdikke proficiat!!!
't Zal daar druk worden...
En nu een meisje? Ik ben benieuwd.

Vele groetjes