01 februari 2008

Clown... met rode neus!

Vandaag was weer tijd voor 'een eerste keer'. Aikens eerste Carnavalsfeestje op school.
Hij ging verkleed als clowntje (wederom: Dank u Kristin). Of zoals hij zelf zei: "Aiken net als Bumba met rode neus".
Hij was er zo trots op, mijn lieve kleine clowntje.
Hopelijk heeft hij op school ook een leuke dag gehad, want dat weten we natuurlijk niet. Wel jammer, dat je zo niets van de voorbije dag meekrijgt. In het kinderdagverblijf was dat wel anders.
Maar eens hij vlot zal kunnen vertellen, zullen we (hopelijk) meer te weten komen van zijn schoolse avonturen.
Gisteren hebben ze op school pannenkoeken gegeten. 's Avonds thuis wou hij er niet veel over kwijt en volgens de juf had hij 's middags een moeilijk momentje gehad :-(
Hij heeft de voorbije nacht dan ook uitgebreid over pannenkoeken gedroomd.
Arme prullie!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

het is precies nen echte!!
Kusjes, lotje

Anoniem zei

Het is inderdaad niet fijn als je niets weet over wat er een hele dag op school gebeurt. Dat nog wel veranderen, maar als het is zoals hier ga je niet veel te weten komen. Wel iets meer dan in het begin en zeker niet alles. Als ze met twee naar school gaan, kom je soms al eens van de ene iets te weten over de andere. Wat ze dan het fijnste vinden om te vertellen, is wanneer de andere in 't straf heeft moeten staan natuurlijk.
Geniet van de vakantie!
Kristin

Unknown zei

woohoow zo'n schattig clowneke.

Benedicte zei

Ik vond het zo leuk dat jullie op bezoek zijn gekomen. en weet je wat ik nu vind? Jullie jongens lijken veel groter op de foto! (tenzij als Clowntje) Vooral Iben. Maar als ik hem dan in mijn armen had, was het echt zo'n gezellig klein bazeke. Dan krijg ik nog zo'n zin in zo'n kleintje...

Anoniem zei

Wat een mooie clown! Ik kan mij voorstellen dat het inderdaad niet fijn is om niet te weten wat er allemaal op school gebeurt. Hopelijk komt dit nog wel.

Anoniem zei

Dag lieve clown,oma is eindelijk thuis en ze kan stappen zelfs het 's nachts.Is dat niet fantastisch. Nu het goede weer stilaan begint, kijken opa en oma er naar uit om met jullie paddestoelen in het bos te gaan plukken. Nog even geduld en onze eerste uitstap zal naar Kampenhout zijn.