26 mei 2008

Baby update

35 weken en 2 dagen zwanger vandaag! Of nog 33 dagen te gaan volgens het tellertje op mijn desktop.
De grote dag nadert dus zienderogen :-)
Omdat ik sinds vorige week woensdag niet meer werk, doe ik maar een updateje via het blog zodat jullie, beste collegaatjes, up to date blijven ;-)
En natuurlijk ook de rest van meelezend Vlaanderen staat vrij te reageren indien gewenst!
Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en alles was tip top in orde. De baby heeft het uitstekend naar zijn/haar zin in mijn buikje. Een vijfsterren hotel noemde de gyn het :-)
Het ziet ernaar uit dat ie nog wel eventjes zal genieten van het comfort dat hem/haar gegeven wordt.
Ik voel de baby nog steeds heel veel bewegen en ook voor de buitenwereld houdt hij/zij zijn/haar capriolen niet verborgen. Hele volksverhuizingen zijn te zien aan het oppervlak van mijn buikje.
Sinds een weekje heb ik 'last' van opgezwollen enkels. Vocht vasthouden dus. Dat is niet zo aangenaam, maar goed, ik kan er nog mee leven en het kan helemaal geen kwaad, aldus de gynaecoloog.
Baby wordt wel al op 3 kg geschat dus ze zei ook dat ik het gewicht van Iben (3,900 kg bij de geboorte) wel zal evenaren als ie nog wat blijft zitten.
Weer geen kleintje dus dat gebakken wordt in mijn buik.
Die babies hebben het allemaal veel te goed bij mij :-)
Enfin, zo is iedereen weer op de hoogte en bij verder nieuws hoort u nog van mij!
Groetjes!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wij wachten samen met jullie jonge gezinnetje op het derde kleinkind. En wij weten ook dat mama Charlotte het uitstekend doet.Maar de kleine zal nog wel even genieten in mama's buikje. Want met die twee rakkers zal de rust vlug voorbij zijn.
Opa en ik duimen!!!

Anoniem zei

Ben heel blij te horen dat alles goed gaat en dat met de baby alles in orde is. Ik vind het zelf ook wel heel spannend aan het worden. Ik hou alleszins de hele tijd mijn gsm bij me voor het geval dat...
Hele dikke zoen voor alle vijf!!
Lotje

Anoniem zei

Hallo!

Ben ook blij te horen dat alles goed gaat! Ik duim voor een gezonde baby en een mooie zomer om er ten volle van te genieten...

Groetjes,
Joke

Anoniem zei

Fijn te horen dat alles zo goed gaat!
En net zoals bij Aiken en Iben, is het voor mij heel spannend!
Meter Annik

Anoniem zei

't Is echt wel spannend afwachten hé! Geniet nog maar vollop van je bolle buik! Kleine Iben wordt straks 'grote broer'! Van een klein zusje????

peter zei

Peter Peter is er klaar voor, laat maar komen !

Lieselotte zei

ik wil nog updates!!!!!!!!!!!
kiss,
Lotje x