09 november 2010

Grote liefde

Iben en Marten, dat is écht grote liefde. Iben is zo lief voor zijn kleine broertje. Zo vertederend om te zien. Marten wordt overladen met kusjes en knuffels. Heerlijk vindt ie het!
Ondertussen is onze jongste een echte hongerlap geworden. Eten dat ie kan! Niet te doen gewoon. Zelfs 's nachts moet ik af en toe een flesje bijgeven. Tis hem dan ook aan te zien. Hopelijk gaat het er wat af als ie kan kruipen ;-)
Junah blijft onze eeuwige taterwater. Een echte spraakwaterval. Ze is helemaal klaar om naar school te gaan binnen twee maandjes. Ik krijg haar nog amper mee naar huis wanneer we de jongens gaan afzetten.
Met Aiken ook alles goed. Hij wordt zo groot. Hij begrijpt al zoveel. Elke dag kan ie wel iets nieuws. Super gewoon!
Kortom, het gaat geweldig met ons allemaal! :-)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jij noemt je foto's 'de vier'. Maar als ik mij niet vergis, noemde die reeks vroeger 'de vijf' ;-)
groetjes
Kristin

Charlotte zei

Jaaaaaa, jij hebt hem!! Cool!!
Ik vond dat geweldige boeken. Heb ze verslonden!
Zo leuk!
Maar hier blijft het toch bij 'de vier' hoor ;-)

Anoniem zei

Doe zo maar voort.Geniet er van.
Ook voor oma en opa is het plezant om jullie bij ons zien binnen te komen.Het is een hele hoop blije mensen Gelukkig dat wij zo groot wonen.
Oma