14 mei 2011

Marten 1 jaar!

We hadden voor de laatste keer een eerste verjaardagsfeestje hier in huis. Onze jongste spruit is op 12 mei ook alweer 1 jaar geworden! Niet te geloven dat het al een jaar geleden is dat ie erbij kwam in ons gezinnetje. Er hingen slingers en ballonnen op en Marten kreeg bezoek van zijn meter, peter, oma, opa en nonno. Zijn eerste stukje taart ging met gemak binnen en zijn kroon liet hij zelfs een hele tijd op zijn hoofdje staan. Trots zat hij op zijn stoeltje toen we voor hem zongen. Het was een geslaagd feestje! Gelukkige verjaardag lieve schat. Dat al je wensjes maar werkelijkheid mogen worden!

6 opmerkingen:

Meter Annik zei

Gelukkige verjaardag, lieve Marten!
Meter Annik

oma en opa zei

Prachtig feestje.
Schitterend verteld op het blog door mama Charlotte.

Oma.

Anoniem zei

Hip hip hip hoera!!!
Ik heb ook jullie andere blog gelezen, maar slaag er niet in om daar te reageren. Dan doe ik het hier maar. Ik kan het mij moeilijk in het echt voorstellen, maar het ziet er wel heel knap uit! Heel open en ruim! Het wordt steeds maar concreter!
groetjes
Kristin

Anoniem zei

Ik ben een beetje laat om hier een reactie te plaatsen, maar toch nog een dikke hieperdepiephoeravoormarten!!
En morgen is de mama aan de beurt (voor een niet meer zo eersteverjaardagsfeestje...)
dikke kus,
Lotje x

lisette zei

De tijd vliegt snel!
Een late verjaardagszoen voor Marten van Lisette.

Charlotte zei

Hey Lisette,

ik zie nu pas dat je hier gereageerd had! Dank je wel!
Ja, de tijd vliegt hè. Onze Marten is alweer 16 maand!
Met jou alles goed?

Veel groetjes,
Charlotte