26 november 2005

Aiken

Ik mag me nu al een maand of vijf de trotse mama noemen van een fantastische zoon: Aiken!
Vooralsnog gaat m'n leven fantastisch! De emoties die gepaard gaan met het krijgen van een kindje zijn ronduit overweldigend. Aiken is ondertussen al lang niet meer dat ieniemienie babietje van vijf maanden geleden, maar een stevige kapoen van 68 cm lang en 8,700 kg. Een hele vent dus al! En ik hou er elke dag meer van!
Uren kan ik naar m'n mannetje kijken terwijl hij slaapt, eet of speelt. En die goddelijke geluidjes die hij kan produceren zijn al helemaal vertederend!
Genieten dus...

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Charlotte en Filip,

een hele toffe site! ik ga er zeker regelmatig naar kijken. Aiken is inderdaad een stevig schoon schattig manneke.
Tot binnenkort,

groetjes,
Anne x