30 juni 2006

VAKANTIE!!

Het is zover, het is vakantie!
Geen moment te vroeg want ik was aan rust toe. Niet dat er veel gerust zal worden met papa zijn verhuis, onze verhuis en mijn broer zijn verhuis... Pfft, ik word al moe als ik eraan denk.
En dan ook nog zo'n actief ventje dat hier het huis op stelten zet.
Maar goed, als het weer een beetje meewil (wat het voorlopig wel lijkt te doen) dan kan ik veel naar buiten met ons mannetje. Wandelen, fietsen, ... hij doet het allemaal al even graag.
Hopelijk is vandaag het begin van een mooie zomer...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, een eigen huis brengt zorgen me zich mee. Zo gaan er als je aan het verbouwen bent, sommige dingen goed en andere niet. Maar als je grote kuis aan het doen bent, vind je soms wel dingen terug die je verloren was. Een ketting bijvoorbeeld. Prettige vakantie! En neem tussen het verhuizen door af en toe toch maar een rustmoment.

Anoniem zei

Geniet van je vakantie en van de vele tijd die je de volgende 2 maanden hebt om fijne dingen met Aiken te doen!!