14 december 2005

Logeren

Vrijdagavond was het zover. Aiken ging voor de eerste keer logeren bij zijn meter. Weer een nieuwe stap in het leventje van mijn lieve mannetje. De stap was voor mama wel groter dan voor Aiken zelf, maar toch.
Ik ben heel de dag bezig geweest met inpakken. Ik moest maar eens iets vergeten. Nog een extra speeltje in de zak en natuurlijk zijn popje niet vergeten, anders zou hij niet slapen.
Tegen een uur of vier gingen we papa ophalen op zijn werk om dan Aiken naar zijn meter te brengen. Maar oei, er was geen plaats meer voor papa in de auto. Zou ik wat teveel hebben ingepakt? :-)
Het afscheid viel mama toch wel zwaar, papa kon er beter tegen. Maar we wisten natuurlijk dat Aiken in heel goede handen was.
Onze schat is super flink geweest! 's Nachts heeft hij anderhalf uur flink 'gezongen' voor de meter. Die was daar zeer blij mee :-)
Mama en papa hebben wel heerlijk kunnen uitslapen!! Dat was lang geleden.
Het was een zeer geslaagde eerste logeerpartij!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook voor meter was het een heel geslaagde logeerpartij! Al een week was ik hiernaar aan het uitkijken!
Het leek wel alsof Charlotte en Filip naast Aiken ook hun hele huis hadden meegebracht! Die babycook is trouwens echt wel iets super.
Aiken is heel lief en braaf geweest en heeft 's nachts inderdaad anderhalf uur voor mij toneel gespeeld met popje...
Er is trouwens niks zo mooi als het zien van dat lachende gezichtje bij het binnenstappen van de kamer!
Ik hoop dat hij snel nog eens komt logeren!