05 december 2005

Naar de kapper

Onze schat is met redelijk wat haar geboren en na enkele maanden begon het toch wel lang te worden. Hoog tijd dat ik mijn trimmer bovenhaalde. Aiken en ik moesten wel eerst de mama overtuigen, want zij vindt dat alles toch zo snel gaat :-).
Dit weekend was het dan zover: de trimmer op de langste stand en hopla, de eerste pluk haar was eraf. Die langste stand bleek toch wel verrassend kort! Maar goed, eenmaal gestart was er geen weg terug, en het resultaat zien jullie hiernaast. Toch wel even wennen. Als je op de foto klikt, kan je nog andere foto's bekijken in ons album.
Aiken liet zich trouwens probleemloos kortwieken. Ik moest alleen goed oppassen dat ik niets anders wegtrimde, want hij zat wel erg nieuwsgierig zijn hoofdje te draaien naar dat vreemde, lawaaierige ding. Over een maandje (volgens papa) / vele maanden (volgens mama) ongetwijfeld een nieuwe knipbeurt!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Knappe gast!
Een echt jongeskoppeke!
Proficiat aan de kapper!
Ebe is vier jaar en nog durf ik zijn haar niet zelf te knippen!

Filip zei

Zal ik eens langskomen ;-)?

Anoniem zei

Hoe knap!
Een echte jongen!