21 mei 2006

Eindelijk...

hebben we een eigen huis! Gisteren zijn we (voor de tigste keer) naar een huis gaan kijken en we waren er op slag verliefd op. Dus hebben we het maar gekocht.
Ons eigen stekje bevindt zich in Kampenhout, dus voor mij wat verder weg van het werk, maar vooral in een rustige omgeving met een mooie tuin waar Aiken naar hartelust kan ravotten en zwemmen :-)
We kunnen er pas in over een viertal maandjes dus we zullen nog wat geduld moeten opbrengen.
Ondertussen moeten we het met de foto's stellen.
Kijk en geniet mee... (klik op de foto om er nog meer te zien).

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Fantastisch!! Dan kan ik nu tuinspeelgoed voor m'n grote schat beginnen kopen ;-)! Ik kijk alvast uit naar de eerst BBQ!! Dat het maar een heeeel lange zomer wordt!

Anoniem zei

Hallo,
Ik heb dus eindelijk de weg gevonden naar jullie blog. Net de foto's van jullie nieuwe huisje bekeken en ik moet zeggen dat het er echt heel knap uitziet! Een hele dikke proficiat voor jullie alle3.
Groetjes,
Jolijn

Anoniem zei

Nogmaals proficiat kinderen.Nu ik het nog eens bekeken heb vind ik het nog mooier.Jullie zullen nogal kunnen genieten van die mooie veranda en de supermooie tuin.Onze kleine schavuit zal er naar hartelust kunnen spelen en hij moet maar vlug leren zwemmen.Oma zal af en toe ook wel in het water duiken en opa zal het bekijken.Deze zomer kan niet meer stuk...

Anoniem zei

Het huis ziet er echt wel heel tof uit!
Dan hebben jullie nu eindelijk een eigen stekje.
Gedaan met het urenlange zoeken. Oef!
Ik ben echt wel heel blij voor jullie.
Een dikke proficiat!!!!!!

Anoniem zei

hey charlotte,
nu ben ik eindelijk op jullie blog gekomen. Proficiat met jullie nieuwe huis. het ziet er ongelooflijk tof uit, met een ongelooflijk grote tuin en terras.
Ondertussen ben ik ook eens doorgeklikt naar de foto's van Aiken: superschattig!!!

Het aftellen naar de nieuwe woonst is begonnen. Geniet ervan!!!

groetjes

Liesbeth

Anoniem zei

Van buiten kende ik het al maar ik dacht niet dat het er vanbinnen zo tof ging uit zien. Goed gekozen.
En Kampenhout...the place to be!
We zullen jullie hier wel wegwijs maken.Blij dat we zo'n toffe nieuwe buren gaan krijgen!

Groetjes Lieven, Mane en Elke

Anoniem zei

De ene krijgt er toffe buren bij en de andere verliest toffe buren. Jullie gaan maar steeds verder en verder van Leuven weg. Maar geen nood, we zullen de weg wel vinden. Hoe meer ik de foto's bekijkt, hoe nieuwsgieriger ik word om alles in het echt te zien. Met de verbouwingen die hier voor de deur staan, ben ik wel een beetje jaloers op jullie huisje dat helemaal in orde is. Zeg maar tegen de vorige eigenaars dat ze er zo vlug mogelijk uit moeten, zodat jullie misschien dit jaar nog van de tuin en het terras kunnen genieten.

Anoniem zei

Proficiat Lotje en Filip

Zomaar tussen de spagetti, de blote voetjes, de eerste tandjes en de gel in 't haar:een nieuw huis!! En zo'n tof proper nestje!Het ziet er naar uit dat jullie enkel een paar valiezen moeten pakken en klaar zijn ze!We wensen jullie alvast veel geluk in 't nieuwe huis. Aaiken ziet er net zo schattig uit als Runeke, en dat zegt veel!Ze kunnen precies 't zelfde op 't zelfde moment!Hoe lang zou dat nog duren?Groetjes van tante Hilde en oom Ivo