31 december 2006

31 december...

Het is zover. De laatste dag van het jaar is aangebroken. En... nog geen baby te zien :-)
Dat ie nu nog maar even blijft zitten. Zo tot de tweede zou mooi zijn. En ist de derde geen volle maan? Maar ja, dat hebben we natuurlijk niet te kiezen. Misschien vindt ie 31 december wel een heel mooie datum om geboren te worden.
Het is 11.21 uur en ik ben net mijn bedje uit. Zaterdag is Filip zijn uitslaapdag en zondag de mijne. Vandaag is misschien de laatste in een zeer lange tijd, dus heb ik ervan genoten.
Aiken is met Filip laatste inkoopjes aan het doen. Ja, we zijn weer goed op tijd zoals altijd. Maar ja, ik had niet gedacht dat ik oudejaarsavond nog thuis zou vieren. Zo zie je maar.
We zien wel wat deze dag brengt.
Tot gauw, meelezers!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

jààà! de tweede zou ideaal zijn! dat kan ik nog de derde komen kijken! spannend!
gou je hoed!
groetjes,
joke

Anoniem zei

Wij zitten ook nieuwsgierig te wachten. De cadeautjes liggen al klaar.

Tot binnenkort!

Jo en Jes

Anoniem zei

En al een gelukkig nieuwjaar uit Canada! Wij zitten vol ongeduld te wachten op de nieuwe baby. Succes!

Aunt J en nonkel V

Anoniem zei

Wacht nu niet tot het terug school is, hé! In de vakantie hebben we alle tijd om een keertje te komen kijken. Of twee keertjes (hihi)! We zitten vol ongeduld te wachten. Veel succes!